Onze visie

'Feed the lion'


Uitgangspunt bij de trainingen van Media Affairs is authenticiteit. De training geeft sprekers inzicht in de wijze waarop zij hun boodschap eerlijk en overtuigend kunnen overbrengen. 

Niet iedereen past het als een jas om voor de camera te staan. De één spreekt nou eenmaal gemakkelijker dan de ander. Woordvoeren is een vak dat je moet leren en blijven oefenen. Met onze mediatraining zorgen we er voor dat iedereen met zelfvertrouwen een interview kan geven.

Woordvoeren betekent ook: het gezicht zijn van de organisatie. De geloofwaardigheid en de betrouwbaarheid van de organisatie staan daarbij op het spel.

Aan de hand van een aantal principes en vooral veel oefening zorgen wij dat u het woord kunt voeren en een krachtige indruk kunt achterlaten.

 

We zorgen daarbij voor een veilige omgeving met individuele aandacht.


'Feed the lion' is een principe waar je als woordvoerder niet onderuit kan. Als je de media niet te woord staat, gaan ze zelf op jacht. Dan heb je de informatie niet meer in de hand en verlies je de controle over het eigen imago.

 

Blijf bij jezelf.

 

En blijf bij de waarheid.